Zväz obchodu SR rozšíril svoje rady o nových členov

Zväz obchodu SR víta nových členov do svojich radov. Rešpektovaná platforma obchodníkov na Slovensku rozširuje svoju členskú základňu o dynamické spoločnosti, ktoré chcú byť súčasťou aktívneho formovania trhu a presadzovania férových podmienok v sektore obchodu. Rozšírenie členskej základne potvrdzuje rastúci záujem firiem o aktívnu účasť na formovaní podnikateľského prostredia a obhajobe záujmov obchodníkov na Slovensku.

DRU, a. s.
Firma DRU so sídlom vo Zvolene vznikla v roku 1999 transformáciou družstva COOP VÝROBA na akciovú spoločnosť, hoci tradícia jej výrobkov siaha päťdesiat rokov dozadu. Firma sa so svojimi 130 pracovníkmi a ročnou produkciou cca 6,65 mil. EUR radí medzi stredne veľké podniky na slovenskom trhu. Súčasne zaujíma členstvo v Slovenskej asociácii výrobcov cukroviniek, kávovín a trvanlivého pečiva. Nosnými podnikateľskými aktivitami firmy sú výroba sladkého a slaného trvanlivého pečiva. Vysoká kvalita, zaujímavý dizajn obalov a vynikajúce senzorické vlastnosti výrobkov sú najvýznamnejšie prednosti produkcie. Spoločnosť DRU, a. s., Zvolen je certifikovaná podľa systému kvality FSSC 22000. Pri výrobe využíva vlastné receptúry na báze prírodných surovín bez prifarbovania. Výsledkom dodržania technologických postupov výroby a výstupných kontrol je prestížne ocenenie GOLD ALIMENTA za DRU sezamové tyčinky z roku 1997 a DRU orieškové rezy z roku 1998. Výrobok Tyčinky bez posýpky soli s vlákninou získali v roku 2019 ocenenie „Značka kvality SK“. Ocenenie „Značka kvality SK“ získali aj Tyčinky slané, Trubičky s orieškovou náplňou a Trubičky s orieškovou náplňou celomáčané v tmavej čokoláde. Značka DRU Tyčinky získala v roku 2013 tiež titul Superbrands Slovakia. Svoju obchodnú politiku firma zameriava na neustále zlepšovanie distribučného systému, ktorý v súčasnosti zabezpečuje zákazníkovi dovoz tovaru do 48 hodín. Zároveň sa snaží o to, aby si výrobky firmy DRU našli svoje miesto nielen na tuzemskom, ale i na zahraničných trhoch.
TATRANSKÁ MLIEKAREŇ, a. s.
Tatranská mliekareň, a. s., je dlhoročným stabilným zamestnávateľom v rámci regiónu a zároveň je zárukou udržania pracovných miest v poľnohospodárskych podnikoch, ktoré produkujú surové kravské mlieko. Na mliekareň sú naviazaní poľnohospodári z blízkych aj vzdialenejších regiónov. V Tatranskej mliekarni pracuje aktuálne 350 zamestnancov. V rámci regiónu podporuje rôzne spoločenské, športové aktivity a spolupracuje tiež so školami. V nadväznosti na podporu konzumácie mlieka a mliečnych produktov u detí a mladej generácie dlhodobo zabezpečuje dodanie mlieka a mliečnych produktov do škôl v rámci školského mliečneho programu. Tatranská mliekareň ročne spracuje cca 110 miliónov litrov mlieka. Väčšinu výroby tvoria syry. Dominanciou Tatranskej mliekarne je produkcia syrov s bielou camembertskou plesňou na povrchu a syrov s modrou plesňou. Poslednou veľkou investíciou bola investícia vo výške 15 mil. € do výroby syrov s modrou plesňou typu niva. Táto investícia získala aj napriek tvrdej konkurencii cenu Trend TOP Investor roka 2022. Okrem syrov sa v mliekarni vyrába mlieko, maslo, kyslomliečne výrobky a nemenej známe mliečne dezerty Dráčik, Paťa či Lahodná pena. Produkty sa predávajú nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí, napr. v Česku, Poľsku či Maďarsku. Prostredníctvom nadnárodnej privátnej spoločnosti sa vyváža aj do krajín, akými sú Lotyššsko, Litva, Rumunsko, Bulharsko a pod. Za dlhoročným úspechom značky stojí vysoká kvalita slovenských výrobkov, ktorá je výsledkom poctivej práce kolektívu zamestnancov, a neustále zdokonaľovanie technológií.
A3 SOFT, s. r. o.
Spoločnosť A3 Soft, s. r. o., ktorá na trhu s platobnými a retailovými riešeniami vystupuje pod značkou FiskalPRO, patrí medzi lídrov na Slovensku v tejto oblasti. S viac ako 20-ročnými skúsenosťami a viac ako 40 000 nainštalovanými zariadeniami prináša obchodníkom a podnikateľom spoľahlivé, moderné a legislatívne kompatibilné riešenia. Aktuálne svoje riešenia ponúka v siedmich európskych krajinách. V roku 2024 sa spoločnosť stala členom Zväzu obchodu SR s cieľom podporiť rozvoj maloobchodného sektora a prispieť k zavádzaniu moderných technológií v obchode. Partnerstvo so Zväzom obchodu SR vníma ako príležitosť na výmenu skúseností a spoluprácu pri tvorbe inovatívnych riešení pre obchodníkov. Retailový segment sa neustále vyvíja a obchodníci hľadajú riešenia, ktoré im pomôžu zjednodušiť správu predajných miest a optimalizovať náklady. Okrem spoľahlivého hardvérového vybavenia zohrávajú čoraz väčšiu úlohu digitálne nástroje, ktoré prepájajú pokladničné systémy, platobné terminály, eKasu, cloudové služby a externé IT riešenia. Riešenia od FiskalPRO sú zároveň pripravené na budúce legislatívne zmeny, ako napríklad zavedenie QR platieb. S rozširovaním portfólia sa spoločnosť zameriava aj na digitálne služby, ako je dobíjanie kreditu mobilných operátorov alebo predaj PaysafeCard. Tieto doplnkové služby umožňujú obchodníkom zvýšiť atraktivitu ich predajného miesta, osloviť širšiu zákaznícku základňu a generovať dodatočné príjmy bez potreby ďalších investícií do hardvéru.
Zdroj: PRINT | Dátum: 08.04.2025 | Zdroj: Tovar & predaj | Strana: 5 | Vydavateľ: ATOZ Marketing Services, spol. s r.o. | Rubrika: Komerčná prezentácia