Fresh Plus končí s papierovými cenovkami
Do konca roka plánuje sieť supermarketov Fresh Plus nainštalovať digitálne cenovky vo všetkých svojich predajniach. Okrem ušetrenia času zamestnancov si od toho sľubuje aj ušetrenie ton papiera ročne.
Do konca roka plánuje sieť supermarketov Fresh Plus nainštalovať digitálne cenovky vo všetkých svojich predajniach. Okrem ušetrenia času zamestnancov si od toho sľubuje aj ušetrenie ton papiera ročne.
Elektronické cenovky sú pokročilou technológiou, ktorá nahrádza tradičné papierové cenovky umiestnené na policiach v obchodoch. „V dobe rýchlo sa meniacich technológií a dynamicky sa rozvíjajúceho obchodného prostredia je dôležité, aby aj obchodné reťazce udržali krok s trendmi a inováciami. Elektronické cenovky tak prinesú ďalší významný krok smerom k modernizácii,“ uvádza sieť supermarketov Fresh Plus.
Namiesto tlačených cenoviek budú zamestnanci spoločnosti schopní aktualizovať ceny a informácie o produktoch priamo z centrálneho systému. Tieto zmeny sa automaticky prejavia na elektronických cenovkách, čím sa minimalizuje potreba manuálneho zásahu.
„Digitálne cenovky prinášajú veľký prelom v našom podnikaní. Sú dôkazom nášho záväzku prinášať zákazníkom len to najlepšie. Vďaka centrálnemu systému sa všetky úpravy na cenovkách, či už ide o cenu, zloženie a ďalšie parametre, upravujú automaticky. Informácie na cenovkách tak budú jednotné a aktuálne vo všetkých predajniach a ušetria zamestnancom stovky hodín práce ročne. Nehovoriac o tonách ušetreného papiera,“ hovorí Martin Kozák, výkonný riaditeľ spoločnosti Labaš.
Elektronické cenovky môžu obsahovať aj dodatočné informácie, ako sú nutričná hodnota, pôvod produktu alebo iné dôležité detaily.