COOP Jednota oslavuje 20 rokov vlastnej značky
Maloobchodná sieť COOP Jednota má úctu k tradíciám a ľudovej kultúre vo firemných génoch. Potvrdzuje to aj svojou najnovšou marketingovou aktivitou. Aktuálne 20. výročie založenia vlastnej značky si pripomenula unikátnou limitovanou edíciou.
Maloobchodná sieť COOP Jednota má úctu k tradíciám a
ľudovej kultúre vo firemných génoch. Potvrdzuje to aj svojou najnovšou
marketingovou aktivitou. Aktuálne 20. výročie založenia vlastnej značky si
pripomenula unikátnou limitovanou edíciou.
Súčasťou tejto edície je 20 najobľúbenejších produktov.
Výrobky boli tak vyberané podľa popularity, COOP Jednota sa však zamerala
predovšetkým na slovenské čerstvé potraviny,
ktoré sú najpredávanejšou kategóriou. Medzi vybranými výrobkami zdobenými folklórnym motívom nájdu
nakupujúci napríklad maslo, mlieko, múku, krupicu, perník, smotanu na šľahanie
či bryndzu.
Výrobkami zabalenými v jedinečnom šate zásobila COOP
Jednota všetkých svojich viac ako 2 000 predajní od najmenších dedinských
predajní až po najmodernejšie supermarkety TEMPO.
Špecifický dizajn
„Za dve dekády od uvedenia na trh prešli produkty
vlastnej značky prirodzeným vývojom, ktorý reagoval na potreby trhu. Od
uvedenia na trh polotučného mlieka v roku 1999 sa pre veľký záujem verejnosti
sortiment rozrástol nielen o čerstvé potraviny, ktoré zostávajú
najpredávanejšou kategóriou, ale aj o trvanlivý tovar, cukrovinky, snacky,
potravu pre zvieratá, čistiace prostriedky či hygienické potreby. Skladba
výrobkov je postavená tak, aby spĺňala potreby aj najnáročnejších zákazníkov,
takže v ponuke nechýbajú ovocné a zeleninové šťavy, müsli tyčinky a mnohé
ďalšie výrobky reflektujúce na zdravý životný štýl a potravinové intolerancie,“
hovorí Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty
Slovensko.
Limitovaná edícia vychádza z abstrakcie folklórnych
zdrojov bez odkazu na konkrétny región, avšak so schopnosťou navodiť pocit
tradície moderným smerovaním. Tradičnosť radu podporuje retro logo COOP Jednoty
s redizajnom primeraným k 21. storočiu.
Dizajn bol realizovaný v spolupráci s dvornou reklamnou
agentúrou tohto obchodníka. Zadanie znelo jasne – obaly majú reflektovať
minulosť a hlavné poslanie na trhu – musia pôsobiť slovensky, rešpektovať
tradície a ľudovosť. Dizajn mal zároveň pôsobiť čisto, čo sa dosiahlo zvoleným
bielym pozadím.
Špeciálne vystavenie týchto výrobkov COOP Jednota neplánuje, nakoľko ide
predovšetkým o čerstvé
produkty, ktoré musia byť vystavené v chladiarenských zariadeniach.
Na limitovanú edíciu upozorňuje táto maloobchodná sieť
jesennou televíznou kampaňou a prostredníctvom printových médií. Limitovaná
edícia je zaradená do inzertných novín zameraných na vlastnú značku.
Obľuba vlastnej značky
Produkty vlastnej značky sú vďaka pomeru vysokej
kvality a výhodnejšej ceny medzi zákazníkmi veľmi obľúbené. Aj v tomto
sortimente sa COOP Jednota zameriava predovšetkým na podporu domácej produkcie,
preto viac ako 80 % z celkového počtu 707 výrobkov pochádza od slovenských výrobcov a spracovateľov. Produkty
vlastnej značky tvoria z celkového predaja tejto siete v súčasnosti cca 1/5.
„Kladieme veľký dôraz na predaj tradičných slovenských
komodít, čím zároveň pomáhame lokálnym dodávateľom napredovať. Teší nás, že
spotrebitelia čoraz viac vyhľadávajú aj strukoviny, ktoré sa na území Slovenska
pestovali už pred mnohými rokmi. Pochváliť sa môžeme čerstvým mäsom a chuťovo výbornými mäsovými výrobkami od regionálnych
spracovateľov. O mimoriadnej obľúbenosti produktov privátnej značky svedčí aj
fakt, že ich samotní zákazníci v súťaži Voľba spotrebiteľa-najlepšia novinka
označili v kategórii mlieko, syry a mliečne dezerty za najlepšie na trhu,“
pokračuje B. Lellák.
Vysokú kvalitu svojich výrobkov dosahuje COOP Jednota
aj vďaka viacstupňovým kontrolám, ktoré reťazec realizuje nad rámec zákona
prostredníctvom špecializovaných inšpektorov externej firmy.
Zdroj a foto: COOP Jednota Slovensko
PR
Zdroj: [18.10.2019; retailmagazin.sk; Potravinársky sortiment; 00:00; retailmagazin.sk]
http://www.retailmagazin.sk/produkt/potravinarsky-sortiment/4249-coop-jednota-oslavuje-20-rokov-vlastnej-znacky