• Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header
  • Slideshow - header

Člen ZO SR ATOZ Marketing vyhlasoval výsledky súťaže Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017

19.06.2017
Absolútnym víťazom šiesteho ročníka marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, ktorý oceňuje novinky a inovácie na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru, sa stala čokoládová cukrovinka Milka peanut caramel od spoločnosti Mondelez Slovakia. Skupina Atoz Marketing vyhlásila výsledky na slávnostnom galavečere, ktorý sa uskutočnil v priestoroch Moyzesovej siene v Bratislave.
 
O titul tento rok usilovalo 73 nominovaných výrobkov. Slovenskí spotrebitelia vybrali svojich víťazov v rekordných 24 kategóriách. Do programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017 mohli výrobcovia a distribútori prihlásiť novinky a inovácie z oblasti rýchloobrátkového tovaru, s výnimkou tabakových výrobkov, ktoré boli na slovenský trh uvedené od januára 2016 do konca mája 2017.
 
V tomto ročníku sa objavili aj kategórie, ktoré odrážajú aktuálne trendy v spotrebiteľskom správaní, ako je napríklad dopyt po zdravšom životnom štýle alebo kozmetika pre špeciálne potreby pleti. Boli tak zaradené kategórie špeciálnych potravín alebo dermokozmetiky, ktoré sa v poslednej dobe tešia na trhu čoraz väčšej obľube.
 
Výstavka víťazných výrobkov.
 
Výrobkyhodnotilo dvetisíc slovenských spotrebiteľov
 
Základom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky exkluzívneho výskumu, ktorý uskutočnila agentúra Nielsen. Do výskumu sa zapojila reprezentatívna vzorka dvetisíc slovenských respondentov. Cieľom bolo zistiť, ktorý z výrobkov v každej kategórii by si spotrebitelia zakúpili, ak by medzi nimi vyberali v obchode a mohli si odniesť iba jeden z nich.
 
Z výsledkov prieskumu je zrejmé, že mladší respondenti viac inklinovali k výrobkom podporujúcim zdravý životný štýl, zatiaľ čo respondenti v strednom veku a staršej skupiny dávajú prednosť viac tradičným značkám, a to v jedle i medzi drogistickými kategóriami. Okrem ocenených v rámci jednotlivých produktových kategórií si cenu odniesol aj Absolútny víťaz, teda výrobok, ktorý získal v prieskume najvyšší počet bodov, a je najobľúbenejším výrobkom medzi obidvoma pohlaviami a všetkými vekovými kategóriami. Stala sa ním Milka peanut caramel od spoločnosti Mondelez Slovakia.
 
Spotrebitelia hodnotili nielen v prieskume
 
Spotrebitelia hodnotili výrobky aj prostredníctvom mediálnych partnerov programu a zároveň na facebookovom profila Voľba spotrebiteľov. Tam skupina Atoz Marketing buduje komunitu spotrebiteľov, ktorí radi nakupujú nové výrobky, sledujú trendy a zdieľajú svoje skúsenosti.
 
Ocenené spoločnosti môžu počas jedného roka využívať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017 pri propagácii víťazných výrobkov, a to na obaloch i v marketingových kampaniach. Víťazi programu budú zviditeľnení prostredníctvom marketingovej kampane, ktorá prebehne v tlačových médiách a na internete. Víťazné výrobky u obchodníkov podporí polročná kampaň v časopise Tovar& Predaj. Spotrebitelia môžu zaznamenať víťazov v rámci pravidelných spotrebiteľských súťaží na sociálnych sieťach programu Voľba spotrebiteľov.
 
Zoznam ocenených výrobkov
 
Kategória  Víťazný produkt  Spoločnosť  
Cereálie  CROWNFIELD MÜSLI MINISRDIEČKA    
S ČOKOLÁDOU  LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA    
Cukríky  MENTOS CHOCO  PERFETTI VAN MELLE SLOVAKIA  
Čokoládové cukrovinky  MILKA PEANUT CARAMEL  MONDELEZ SLOVAKIA  
Dermokozmetika  PLACENTOR VEGETAL S RASTLINNOU PLACENTOU  REXIM  
Jogurty  PILOS OVOCNÝ SMOTANOVÝ JOGURT V SKLE  LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA  
Konzumné liehoviny  SLOVLIK  OLD HEROLD  
Nátierky a tavené syry  MILBONA TAVENÝ SYR  LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA  
Opaľovacia kozmetika  DAYLONG SENSITIVE SUN CARE  GALDERMA-SPIRIG ČESKÁ A SLOVENSKÁ REPUBLIKA  
Ovocné a zeleninové šťavy  K-BIO ŠŤAVY  KAUFLAND SLOVENSKÁ REPUBLIKA  
Ovocné liehoviny  GOLDEN ĽADOVÁ  STOCK SLOVENSKO  
Papierový program  HARMONY LADIES´ A GENTLEMEN´S LIGHT PERFUMED  SHP HARMANEC  
Pleťová kozmetika  BALEA 2V1 OSVIEŽUJÚCI A FIXAČNÝ SPREJ NA TVÁR  DM DROGERIE MARKT  
Pleťové vody  REGINA MICELÁRNA VODA S ALOE VERA  DETECHA  
Polotovary  BRICK ČERSTVÉ LÍSTKOVÉ CESTO  COMPERIO  
Pomôcky na upratovanie  EASY WRING & CLEAN TURBO  FREUDENBERG POTŘEBY PRO DOMÁCNOST  
Prípravky do umývačiek riadu  SOMAT ČISTIČ UMÝVAČKY RIADU V TABLETÁCH  HENKEL SLOVENSKO  
Rastlinné oleje  FJK ŠPECIÁLNE RASTLINNÉ OLEJE  GORAL  
Slané pochutiny  SLOVAKIA KOTLÍKOVÉ ZEMIAKOVÉ LUPIENKY A KOTLÍKOVÉ ARAŠIDY  INTERSNACK SLOVENSKO  
Sušienky a oblátky  TASTINO TRUBIČKY V MLIEČNEJ ČOKOLÁDE S KAKAOVO-ORECHOVÝM KRÉMOM  LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA  
Syry  K-CLASSIC SYRY  KAUFLAND SLOVENSKÁ REPUBLIKA  
Špeciálne potraviny  K-TAKE IT VEGGIE  KAUFLAND SLOVENSKÁ REPUBLIKA  
Údeniny  DULANO DUSENÁ ŠUNKA BRAVČOVÁ  LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA  
Vlasová kozmetika  SYOSS ROOT RETOUCHER  HENKEL SLOVENSKO  
WC čističe  SOMO WC GÉLOVÝ ČISTIČ  BANCHEM  
 
Zdroj:  [tovarapredaj.sk; 16/06/2017; Redakcia ; Zaradenie: správy z retailu]
http://www.tovarapredaj.sk/2017/06/16/volba-spotrebitelov-najlepsia-novinka-2017-pozna-vitazov/



« Späť